DAY 16 : SHORT TERM GOALS FOR THIS MONTH AND WHY

W1siziisijiwmtcvmtivmtivmduvmdyvntavndaxl2dvywxzlmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwindawedqwmcmixv0
Assalamualaikum

Untuk hari ke 16 ni zati nak cerita tentang matlamat jangka pendek zati dan sebab nya,
Matlamat zati untuk bulan April ni adalah MENABUNG . Ya, zati nak menabung. 


Sebab zati nak menabung kerana , kita tak lama lagi akan menjalani ibadah puasa , lepastu akan sambut raya, so zati nak lah juga buat atau beli kuih raya , baju raya . Bukan niat nak menabung tu nak tukar serba baru semata mata untuk raya. Cuma nak kan ada nya rasa suasana raya.

Bagi zati dan adik , kami dah rasa tak da makna sebenarnya raya ni sebab mak ayah pun dah takde . Tapi tu lah , di sebab kan kita sambut raya pon setahun sekali je , zati nak ada kan suasana raya tu . Takde lah terasa sedih sangat kan.