Lazada Shopathon Blogger Contest

Advertisement

Lazada Shopathon Blogger Contest


Assalamualaikum

LAZADA | Sebut je LAZADA semua orang tahu kan? Aplikasi terbesar untuk shopping dan yang paling best harganya berbaloi! Kali ni LAZADA ada buat SALE korang!! 

Zati memang suka shopping dengan LAZADA ni. Sebab senang, mudah, dan pantas! Korang tunggu apa lagi , jom ramai-ramai terjah page LAZADA, tengok barang-barang yang tengah Sale ni! Shopathon Sale ni bermula 21 - 27 September.

Antara barangan atau produk yang menjadi kegemaran Zati di Lazada ni adalah 

1. HIMALAYA

Zati memang suka sangat produk-produk dari HIMALAYA ni. Tambahan pula, syampu dia. Zati memang pengguna tegar syampu brand HIMALAYA ni. Memang sesuai dengan rambut dan kulit kepala Zati. Memang akan cari juga produk ni sebab dah jatuh cinta.

2. L'Oreal Paris

Salah satu brand make-up yang menjadi kegemaran Zati ialah L'Oreal Paris.
Zati selalu beli lipstick dan eyeshadow dari L'Oreal Paris ni. Sebab jatuh hati dengan rona warna keluaran brand ni. Lagi best , senang nak match dengan warna kulit Zati ni.

3. HUAWEI

Fuhh! yang ni Zati yakin mesti ramai yang minat kan? Zati memang minat sesangat phone keluaran HUAWEI ni!! Melting tau! Memang phone keluaran HUAWEI ni menjadi idaman Zati. Paling minat HUAWEI P20 pro. Sebab suka dengan ciri-ciri yang terdapat pada phone tu. Insyaallah ada rezeki lebih boleh lah grab satu.

Itu lah dia antara 3 produk yang betul-betul Zati minat! Korang, jom pakat serbu LAZADA SHOPATHON SALE ni. Cepatt.. jangan lambat.. :)



Post a Comment

2 Comments

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila berikan komen anda. Jemput follow blog ini ye!