LORI SEWA

Advertisement

LORI SEWA


SERVIS LORI SEWA adalah satu syarikat yang menawarkan perkhidmatan dan servis lori sewa yang terbaik untuk berpindah. Senang Pindah mempunyai pemandu lori yang berpengalaman, amanah, boleh dipercayai, berkelayakan dan bertanggungjawab untuk membantu anda pindah barang atau servis penghantaran barang di seluruh semenanjung Malaysia sama ada di dalam kawasan bandar seperti PANDAN INDAH, ARA DAMANSARA, TAMAN BUKIT AMPANG, BANDAR UTAMA, SHAH ALAM, MELAKA, BANGI, PULAU PINANG DAN JOHOR.

Pindah rumah adalah salah satu pengalaman penting dalam kehidupan kita dan ramai orang yang menghadapi kebingungan ketika pindah rumah. Ketika mencari syarikat lori sewa pindah rumah untuk 1 tan, 3 tan, 5 tan atau lori jenis lain di Kuala Lumpur dan Selangor, selalu penting untuk mencari sebuah syarikat pemindahan yang mempunyai pengalaman yang relevan dalam bidang ini kerana ianya penting supaya barangan anda akan dijaga dengan baik semasa proses pindah rumah dijalankan dan menghindari daripada kerosakan atau kehilangan perabot.

SENANG PINDAH adalah sebuah syarikat logistik di Malaysia. Malaysia adalah hab yang penuh multimodal yang membangun dan memberikan penyelesaian rantaian bekalan lestari untuk ekonomi global. Kami mempunyai pengalaman yang bertahun-tahun dalam bidang ini dan merangkumi pelbagai industri yang boleh membantu para pelanggan kami untuk mencapai kelebihan daya saing dengan menambahkan nilai kepada setiap bahagian operasi rantaian bekalan perniagaan mereka.

Kami komited untuk menyediakan penyelesaian yang unggul, yang menambah nilai asli, memanfaatkan sumber dan kemahiran kami ini. Perkhidmatan logistik dan transport syarikat kami disesuaikan dengan keperluan setiap pelanggan. Kami menggabungkan kepakaran pro oleh pekerja mahir kami dalam perkhidmatan teras dan mod pengangkutan, dengan reka bentuk penyelesaian kreatif untuk membolehkan dan mencipta penyelesaian yang fleksibel dan tangkas, namun mantap.

Kami menawarkan pelbagai jenis servis logistik dan freight (seperti melalui udara, ke perlabuhan Klang atau Melaka untuk export dan import ke pasaran lain di Sabah, Sarawak, luar negara dan merata asia dan dunia) dan permindahan kepada pelanggan-pelanggan kami. Layari laman web utama atau blog kami untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut untuk bisnes dan
organisasi anda daripada SENANG PINDAH. Pejabat kami dibuka sepanjang tahun.









  • 1 pemandu lori sahaja (hanya membantu memunggah item ke / dari lori), tiada tenaga kerja yang lain untuk memunggah barangan.
  • Cas tambahan RM100/jam jika masa servis melebihi 2 jam (untuk lori 2 tan) atau 3 jam (untuk lori 3/5 tan).
  • Cas tambahan RM30 /10km jika jarak perjalanan melebihi 30km.
  • Cas tambahan RM50 / item jika bantuan diperlukan untuk memasang atau membongkar perabot.
  • Cas tambahan RM50/tenaga pekerja jika bantuan diperlukan untuk memindahkan barang-barang (bergantung kepada ketersediaan). Notis minimum 24 jam diperlukan untuk penyediaan tenaga kerja.
  • Cas tambahan RM80/tan/tingkat (RM20/tingkat untuk lori 1 tan) jika mana-mana bangunan anda tidak mempunyai lif yang beroperasi.
  • Bahan-bahan dan perkhidmatan lain seperti kotak, balutan gelembung, pembungkusan dan pembungkusan yang menyusut tidak termasuk dalam harga pakej.
  • Tiada cas GST.

  • Tidak ada pilihan pandu lori sendiri, semua lori sewa kami datang dengan pemandu lori sekali.
  • Tempahan tertakluk kepada ketersediaan lori. Sila membuat booking untuk lori sewa seawal yang boleh.
  • Tempahan lori dan pemandu bermakna tidak ada tenaga pekerja lain yang terlibat. Pemandu lori hanya bertanggungjawab untuk memandu lori. Sila beritahu ahli khidmat pelanggan kami jika anda memerlukan pekerja untuk pemindahan anda.
  • Untuk kondo, sila dapatkan kelulusan pengurusan terlebih dahulu sebelum pemindahan. Sekiranya lori tidak dapat memasuki kawasan kondominium, kami tidak bertanggungjawab untuk menjadualkan semula atau mengganti lori tersebut pada tarikh lain. Sewa lori yang berasingan diperlukan untuk sebarang penjadualan semula untuk keadaan ini.
  • Sebarang bayaran tambahan yang dilakukan semasa pemindahan seperti deposit keselamatan kepada pengurusan dan bayaran letak kereta ke bangunan semasa pemunggahan hendaklah dibayar oleh pelanggan.
  • Syarikat kami tidak bertanggungjawab untuk kehilangan apa-apa barangan berharga jika ada barang berharga peribadi yang hilang semasa pemindahan


                                            

                               



Post a Comment

3 Comments

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila berikan komen anda. Jemput follow blog ini ye!