Giveaway Never Grow Up

Advertisement

Giveaway Never Grow Up

Klik Banner Untuk Join

Assalamualaikum , lama betul rasanya tak join mana-mana Giveaway. Harini Zati nak join satu Giveaway yang dianjurkan oleh sekumpulan anak muda yang menghasiklan seni video bertemakan prank. Ianya tujuan untuk hiburan , namun masih mengekalkan adab dan kesopanan okay!

Okay, senang je nak join GA ni . Ada beberapa step yang korang perlu buat. Tengok step dan syarat nya di bawah ni.

1. Terbuka kepada semua blogger warga negara Malaysia , dan buat satu artikel/entri yang bertajuk Giveaway Never Grow Up

2. Subscribe dan like channel youtube Never Grow Up di SINI 

Done Subscribe Youtube Channel


2. Follow Instagram Never Grow Up di SINI

Done Follow Instagram

3. Like Page Facebook Never Grow Up di SINI

Done Like Facebook Page

5. Di Channel youtube Never Grow Up, pilih mana mana video yang anda rasa sangat kelakar dan menghiburkan dan Nyatakan pandangan anda semua berkenaan video tersebut di dalam posting artikel tersebut. Ringkas dan padat. 

Jawapan Zati ::


Okey , kenapa Zati pilih video ni? Sebabnya Zati memang minat tengok aktiviti paranormal atau ala-ala paranormal ni. Sebab bagi Zati kita dapat merungkai pelbagai persoalan bila kita buat aktiviti macam ni. Dan lagi satu, bila buat aktiviti atau tengok paranormal ni, automatik diri jadi berani tau dengan hantu-hantu ni hehe..Tak caye?? Korang try tengok ..

Tapi, untuk aktiviti macam ni, kena sado hahaha,bukan badan sado , tapi hati kena sado dan kental. Sebabnya bila buat aktiviti sebegini , takut kalau-kalau ada penagih ke, yang duduk berpenghuni di dalam kawasan atau tempat tersebut.

Tapi , bila tengok team Never Grow Up ni, jadi kelakar pulak hehehe. Niat nak cari hantu , tapi jumpa port mat gian! hehehehe.. kelakar betul.. Tapi , content diorang memang best dan penting lawak... Korang boleh lah layan video-video diorang.. Kita sama-sama support okay!

Okay lah , korang yang belum join tu, jom la join GA ni.. sama-sama kita meriahkan lagi..
Tarikh tutup : 12 Dec 2020

Post a Comment

3 Comments

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila berikan komen anda. Jemput follow blog ini ye!