Assalamualaikum bloggers..

Zati minat sangat lagu Ara Johari yang bertajuk BUNGA ni.. Dia punya lirik pon kalau kita faham batul-betul macam satu kisah rumahtangga yang ibarat "retak menunggu belah" eh betul ke peribahasa ni >__<

Jum kita try tengok lirik dia..

Setiap yang indah
Dan manis di lidah
Pasti hilang segalanya
Rimbunan dedaun
Berguguran jatuh
Sembah bumi
Musim bertukar

Di gurun tak berbatas
Kehilangan jiwaku
Kutemukan bunga ini

Setelah ku dimiliki
Kau lebur segala kata dan janjimu
Kulakukan semua
Berikan yang ku ada
Percaya kepadamu
Kebodohanku

Setelah ku dimiliki
Kau lebur segala kata dan janjimu

Kulakukan semua
Berikan yang ku ada
Percaya kepadamu
Kebodohanku

Di gurun tak berbatas
Kehilangan jiwaku
Kutemukan bunga ini

Setelah ku dimiliki
Kau lebur segala kata dan janjimu
Kulakukan semua
Berikan yang ku ada
Percaya kepadamu
Kebodohanku

phewww -,- sedih jugak.. nak layan video die? mane lah tahu nak feeling sambil tengok lirik sambil tengok video hehe..