Safi Youth Gold Lifting 24k Gold Essence Review - Serum Membantu Menaikkan Seri Wajah

Advertisement

Safi Youth Gold Lifting 24k Gold Essence Review - Serum Membantu Menaikkan Seri Wajah

Assalamualaikum semua, lama sungguh Zati tak update blog ni. Entri kali ni, Zati nak review salah satu produk keluaran SAFI, iaitu SAFI YOUTH GOLD LIFTING 24K GOLD ESSENCE.




SAFI Youth Gold Lifting 24K Golden Elixir | Formula serum berganda yang berkuasa dengan nisbah sempurna minyak berkhasiat, aqua yang menyegarkan dan 98% serpihan Emas 24K Tulen yang menggandakan kesan anti-penuaan dan anti-pigmentasi.

Dirumus untuk ringan dan tidak berminyak, ia meresap jauh ke dalam 12 lapisan kulit (dalam tempoh 2 jam) untuk mengurangkan pigmentasi kulit dengan ketara, memperbaiki seri kulit secara keseluruhan dan memberikan cahaya keemasan yang sihat untuk kulit yang muda, berseri dan terangkat.



Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan penentang usia yang maju dan berkuasa, mengangkat bahan Golden C dan Nano Gold 24K yang memberikan penembusan yang dipertingkatkan lebih dalam ke dalam lapisan kulit untuk membaiki mikro, menyerikan dan menaikkan kulit yang menua, memastikan ia kekal muda, tegang dan anjal.

Golden C – Antioksida super yang melindungi kulit daripada penceroboh luaran yang berbahaya dan memperbaiki struktur kulit mikro dengan menggalakkan pertumbuhan semula kulit.

Nano Gold 24K – Mengembalikan keanjalan dan menghaluskan tekstur kulit dengan berkesan untuk kulit yang anjal dan berseri.

98% Serpihan Emas 24K Tulen – Cepat menyerap ke dalam kulit untuk melambatkan penampilan penuaan dan meninggalkan kulit dengan cahaya keemasan yang berseri.

Ceramide 3 – Menguatkan lapisan kulit untuk mengunci kelembapan, menghaluskan tekstur kulit dan meningkatkan berseri, cahaya yang sihat.



Apa yang membuatkan Zati jatuh hati pada serum ni adalah bau nya yang wangi dan tak melekit. Sangat sesuai untuk kegunaan harian.

Bagi korang yang nak dapatkan produk keluaran SAFI ni, boleh klik sini je --> https://shp.ee/rnjvkdr

Post a Comment

0 Comments