Alpha Series By Bagaidikata Perfumes - Haruman yang buatkan pasangan anda melekat macam MAGNET!

Advertisement

Alpha Series By Bagaidikata Perfumes - Haruman yang buatkan pasangan anda melekat macam MAGNET!


Alpha Series dari Bagaidikata Perfumes ini berbeza dari wangian lain yang ada di pasaran. Pertama sekali, ia dihasilkan secara handcraft di Malaysia menggunakan bahan-bahan yang berkualiti. Keduanya, ia didatangkan dengan Pheromones & Copulins (hormon sintetik) yang menjadikan ia LEBIH MEMIKAT, MENGGODA DAN MEMPERSONA.

Alpha Series ini menggunakan pheromones yang memfokuskan pada SOCIAL DOMINANCE, LOVE & RESPECT. Alpha Series membolehkan penggunanya merasai pengalaman unik ketika menggunakannya. Anda akan menarik perhatian orang di sekeliling anda, mereka lebih mesra dan suka untuk mendekati anda.

Alphafemale V1

Alphamale V1


Bagaimana Pheromone Mendorong Tindak Balas Orang lain

Pheromones Memintas "Otak Rasional" Untuk Menyasarkan Tingkah Laku, Perasaan dan Naluri! Semua manusia melepaskan pheromone ke udara melalui peluh kita.

Dan ‘chemical messenger’ ini secara tidak sedar menyampaikan maklumat kepada wanita tentang keadaan fizikal kita, genetik, imuniti, dan banyak lagi, semuanya dengan harapan dapat membangkitkan tindak balas seksual yang naluri.

Alpha Series Pherobooster Review


Pertama kali cuba Alpha Series By Bagaidikata Perfumes ni, Zati terus jatuh cinta! Bau dia wangi sangat! Zati suruh adik Zati pakai sebelum dia pergi kerja, sebab dia jenis kuat berpeluh dan bila balik kerja, masih lagi bau wangi tu tak hilang. Lebih dari 8 jam adik Zati pakai.

Korang wajib cuba okey! Zati gerenti korang akan puas hati!

Korang boleh baca lebih info melalui link yang Zati kongsikan dibawah ni.. Dah alang-alang tu, jangan lupa beli satu hehehe..

1- Website

2- Facebook

3- Instagram

4- Twitter

5- Tiktok

Post a Comment

0 Comments