Sakit tengkuk hilang dengan Bantal DAG!


Rasanya ramai yang mengalami sakit tengkuk akibat tersalah tidur atau tersalah bantal kan? Zati salah seorang yang mempunyai masalah sakit tengkuk bila bangun tidur waktu pagi. Menjadikan aktiviti seharian terganggu dek kerana tengkuk sakit.

Boleh hilang mood seharian tu! Yelah kan, waktu tidur la kita dapat rehatkan diri dan minda setelah seharian penat bekerja kan. Tapi, Zati ada satu cara yang korang boleh cuba untuk dapatkan tidur yang lena sepanjang malam, sekaligus boleh menyelesaikan masalah sakit tengkuk tu.



Orang kata bantal yang baik ialah kunci pada tidur malam yang berkualiti. Sebab tu kita kena pilih bantal yang sesuai sebab bantal yang baik sama penting dengan tilam yang selesa untuk kita tidur malam dengan selesa dan lena.

Mempunyai hiasan dan deko bilik tidur yang cantik serta selesa adalah impian semua, termasuk Zati sendiri. Namun, pemilihan bantal yang selesa juga adalah salah satu perkara yang penting. Kita pun sudah sedia maklum, ada pelbagai jenis bantal yang terdapat dipasaran. Tetapi yang sering kita guna adalah bantal kekabu.



Berbalik pada bantal yang Zati nak kongsikan ni adalah bantal Das Abdul Global. Sejak Zati gunakan bantal DAG ni, memang hilang sakit tengkuk bila bangun pagi. Selesa sangat! Bantal Das Abdul ni memang jadi pilihan utama Zati kerana ianya antara jenama bantal yang bertaraf hotel terbaik di Malaysia.



Bantal Hotel DAG - Quilted Pillow Queen Collection adalah keluaran terbaru DAG. Bantal ini mempunyai isian Microfiber dan direka khas dengan double piping untuk menyerlahkan kekemasan bantal. Teknologi fabrik yang boleh menyerap lembapan, dan cepat kering. Juga dikenali sebagai 2 in 1 pillow – microfiber fabric dan microfiber fabric with quilted.



Bantal ini juga selamat digunakan kerana ianya anti bakteria dan tidak berbau. Sesuai la dengan orang yang jenis berpeluh waktu tidur. Tetapi, bantal ini tidak digalakkan untuk basuh menggunakan mesin basuh ya.



Pengalaman Zati sendiri bila tidur menggunakan bantal Quilted ni, tersangat lah selesa dan tengkuk pun dah tak sakit! Memang Zati rekemen pada yang inginkan tidur yang selesa. Bantal ini juga didatangkan dalam kotak yang cantik! Sesuai untuk dijadikan hadiah.

Oh ya! DAG juga ada membuka tawaran untuk korang yang ingin menambah pendapatan dan juga sesuai untuk korang yang baru nak mula perniagaan sendiri kerana ianya ZERO modal!



Untuk korang yang nak beli bantal Queen DAG ni, ada berita baik untuk korang! Sekarang bantal ni ada promosi sehingga 31 Oktober 2021. Harga asal bantal Queen DAG ni adalah RM150.00. Tapi, sepanjang promosi sedang berlangsung ni, korang boleh dapatkan dengan harga RM135.00 sahaja! Dengan menggunakan kod diskaun yang Zati bagi ni, korang hanya klik link ni https://daspillow.com/quilted-pillow?coupon=zatie – Cepat beli! Sementara promosi sedang berlangsung ni!

Untuk maklumat lanjut korang boleh klik je di bawah ni:

WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM


Post a Comment

1 Comments

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila berikan komen anda. Jemput follow blog ini ye!