1 Kotak Vitality Seven Berries Ada 15 Sachet Mempunyai 10x Nutrisi Lebih Lengkap Yang Diperlukan Tubuh Badan

Advertisement

1 Kotak Vitality Seven Berries Ada 15 Sachet Mempunyai 10x Nutrisi Lebih Lengkap Yang Diperlukan Tubuh Badan


Vitality Seven Berries diperkaya dengan zat besi, kalium , kalsium dan pelbagai khasiat yang baik. Khasiat Gabungan 7 buah berries ini didapati mempunyai khasiat semua jenis sayuran dan 10 kali ganda nutrisi yang paling lengkap untuk tubuh badan. Ia juga sangat kaya dengan vitamin C , A & E menjadikanya sumber antioksidan paling bagus memberi tenaga dan kecerdasan sepanjang hari.

Kajian telah mendapati 7 buah berries ni adalah makanan SUPER FOOD yang di iktiraf seluruh dunia dan bahan aktif ini adalah bahan yang sangat premium hanya boleh di didapati di negara eropah yang beriklim sejuk..

Dengan penggunaan konsisten dapat membantu mengatasi masalah 3 Serangkai (Sakit jantung, Darah Tinggi,Kencing Manis).


Penyakit 3 serangkai terdiri daripada sakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis merupakan penyakit yang membunuh secara senyap-senyap.

Biasanya pengidap penyakit ini akan bermula dengan sakit kencing manis, kemudian mendapat darah tinggi dan akhirnya jantung.


Apabila seseorang terkena kencing manis, darahnya menjadi pekat. Ini akan menyebabkan tekanan darah meningkat dan juga menyebabkan penyumbatan yang menyumbang kepada penyakit jantung.

Kebaikan Vitality Seven Berries

  • Mengawal tekanan darah tinggi
  • Mengawal gula dalam darah
  • Mengawal berat badan berlebihan
  • Mencegah dan melawan kanser
  • Melancarkan peredaran darah
  • Menyihatkan kulit, mata dan jantung
  • Melindungi tulang dan sendi
  • Memberi tenaga sepanjang hari
  • Membuang toksin dan kolestrol
  • Membersihkan usus

Paling UTAMA adalah dapat memberi vitamin & nutrisi yang lengkap untuk badan.

Vitality seven berries ni mempunyai khasiat yg bagus dan mempunyai 10x ganda nutrisi lebih lengkap untuk tubuh badan.

Kenapa 15 sachet? Kebanyakan pengguna vitality seven berries sudah dapat kesan positif selepas penggunaan 10-15 sachet sahaja kerana Vitality mempunyai 10x nutrisi lebih lengkap yang diperlukan tubuh badan.


7 Jenis Berry Yang Pastikan Badan Anda Sihat & Bebas 3 Serangkai

Selepas menjalankan kajian dengan penuh teliti, pemilihan 7 jenis berry ini untuk pastikan anda betul-betul dapat 10x nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan dengan lengkap,  berkesan dan paling penting selamat tanpa kesan sampingan.



Pasti ramai yang mengetahui tentang kebaikan serta kelebihan kesemua jenis berry di atas. Setiap jenis berry mempunyai kelebihan tersendiri. Hanya kita sahaja yang perlu mencuba dan membuktikan ianya berkesan.

Kesimpulan

Kepada yang sedang tercari-tercari makanan tambahan yang mampu memberikan nutrisi lengkap pada tubuh badan, boleh cuba VITALITY SEVEN BERRIES.

Post a Comment

0 Comments