Kerja Sambilan Untuk Pelajar Lepasan SPM

Advertisement

Kerja Sambilan Untuk Pelajar Lepasan SPM


Kerja Sambilan Untuk Pelajar Lepasan SPM | Adik-adik baru habis SPM ke? Mesti sekarang tengah tercari-cari kerja kan sementara tunggu result. Atau ada yang sedang cari kerja tapi masih tak dapat, apa kata cuba kerja secara online.

Ada pelbagai kerja secara online ni, ada yang buat secara part-time dan ada juga yang secara full-time. Kalau di ikutkan terlalu banyak iklan tentang kerja online ni, tapi scammer pun ramai juga kan ambil kesempatan. Jadi, kena pilih yang betul-betul dan trusted. Zati nak kongsikan kerja online yang Zati sendiri pernah cuba dan boleh dipercayai.

Daftar Jadi Ahli Amway Online Malaysia


Untuk daftar jadi ahli Amway mudah saja. Semuanya hanya secara online. Ramai dah kenal Amway kan, jadi tak perlu Zati cerita panjang lebar tentang Amway. Korang boleh daftar sendiri untuk jadi ahli, atau nak Zati daftarkan pun boleh, whatsapp terus ke talian https://wa.me/message/JRFZKYYPHJF6M1

Daftar Jadi Ahli Amway Dapat Jimat Beli Barang Amway Serta Boleh Dapat Income!

Ramai yang sudah buktikan mampu jana pendapatan dari rumah hanya dengan join keahlian Amway. Beli barang, dapat bonus berganda. 

Harga keahlian hanya RM60 sahaja, dan keahlian boleh didaftarkan atas nama suami dan isteri.

Cara Daftar Ahli Amway

1. Layari laman web Amway Malaysia -> https://www.amway.my/registration/businessowner

2. Akan terpapar seperti gambar dibawah, isi kan Bahagian A - maklumat diri.


3. Bahagian B adalah maklumat pasangan bagi yang dah berkahwin sama ada suami/isteri.


4. Bahagian C adalah maklumat Penaja / Sponsor. Isi nombor ABO (7012487479) seperti dibawah kemudian klik butang confirm.



5. Maklumat bank untuk terima bonus. Boleh skip jika mahu isi kemudian.


Selesai! Selamat datang ke Amway.

Post a Comment

0 Comments